torsdag 18 oktober 2007

Kärlek

Jag är kär! Jag vet att det kommer gå över, till slut så tröttnar man ju helt enkelt. Inget varar för evigt och allt det där..


Jag är kär i Takidas senaste skiva "Bury the lies" Smakprov

Lyssnar konstant på den... gillar den som fan. Mina gamla grannar, mina "bög grannar" hade en sån här period fast då spelade dom bara EN låt hela tiden, "Belive" med Cher!!

Fy fan vad jag hatade dom då.. men nu är de dom coolaste bögar jag känner.. dom enda också för den delen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men visst måste dom vara lite halvalkisar? De är ju tamejfan alltid ute.

Urax sa...

Jo.. men vem fan är inte det ;)

Anonym sa...

Nu blev jag besviken... trodde att jag skulle få läsa om en person, men så handlar inlägget om en skiva..jaja vad är ett slott på balen