söndag 25 februari 2007

Inte som planerat

Antar att jag måste kommentera en mening ur förra inlägget.. "lördag börjar det med att kolla när Hv71 spöar Frölunda sen fortsätter partyt. =) "

Ok.. det blev inte rikitgt som planerat.. Hv fick stryk med 2-8 !!!!

3:e perioden tillbringade vi i baren med ett par extra öl.. vårt sätt att demonstrera hur dåliga Hv faktist var. När Hv bytte målvakt efter 1:a perioden stog det 1-3.. matchen slutar som sagt 2-8. Är målvakten som klev av nöjd trots detta? Jag menar, han hade iaf. insikten att kliva av när det gick dåligt. Skadeglädje är spännnade. Stefan Liv sa nåt i stil med att om den andra målisen blir skadad då gråter ju inte jag av det direkt. (eftersom han då får chansen) Fler borde öppet erkänna att dom blir skadeglada =)

Kom aldrig ut på krogen i lördags, fastnade hemma på förfesten sen vilket iof. var trevligt men tyvärr missade jag nog en del trevligt folk ute.

Men men.. jag var iaf. snygg i håret

Hade för övrigt 30 mail! Räknar man bort cc: och mail som hade mer än mig som mottagre så hade jag 4 direkt riktade till mig och bara mig.. Lite betydelsefull måste jag väl ändå vara då.





Inga kommentarer: