lördag 17 februari 2007

Kan man lura kroppen?

Det började i fredags morgon, halsont som blev värre och värre under dagen. Fan jag håller på att bli sjuk så jag låg och slöade i soffan hela kvällen. Tog en whiskey. Halsonten är ju iaf. en bra ursäkt för att ta sig en liten på fredagskvällen =)

Har känt mig lite ynklig nu på förmiddagen också men sen kom jag på den geniala idén att lura kroppen. Jag har inte varit sjuk sen i maj förra året och har inte tänkt bli det nu heller. Hur mycket av sjukdomar sitter egentligen i huvudet? Så fort man känner sig lite dålig så blir man lätt som jag var igår och på förmiddagen idag.. ynklig!

Min teori är att: känner man sig sjuk så blir man sjuk!

Så nu har jag tagit tag i min dag. Bytt ut mjukisbyxorna mot jeans och snygg t-shirt. Tagit en dusch och rakat mig. Satt på lite grym musik på stereon (lyssnar nu på Takida).

Så nu kör vi!
Ok, jag har lite ont i halsen men vad fan, det går väl över. - JAG MÅR BRA!!

Nu får vi se om kroppen köper mina argument. =)

Inga kommentarer: