söndag 27 maj 2007

Önske blogg

Önskemål om en fylleblogg har kommit så då får jag helt enkelt ge med mig..


Har jag berättat att jag varit rädd för skånska tjejer under en längre tid?

Detta bottnar i korta drag i hur en tjej dök upp på en frukost i växjö och istället för att presentera sig så säger hon på bred skånska "Fyyy faaan vad jag har ont i knäääna.."

kompis: "Vad har du gjort då"
skåning: " Jag har knuuullat på heltääääckningsmattan heeela naaaatten!!"

Som ni förstår så var detta en traumatisk upplevelse. Men idag dök besöket från söder upp och jag måste erkänna;... jag är inte lika rädd för skåningar längre ;)

(det blev tonårs party och bara jag och S stannade till stängning!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är alldeles för städad när du fyllebloggar... börjar tro att den där tonårsfyllan bara var ett hittepå ;)

Urax sa...

jag vet.. jag är kass på fyllebloggning. :/

tänkte egentligen skriva mer om den där söta tjejen från skåne men tänk om hon kommer hit och läser

Anonym sa...

bylleflogging ska bara handla om hur full man är yo! men bra att du inte är rädd för oss länge!