torsdag 3 maj 2007

Vem är du?

Nu har jag skrivit några månader här men bara fått kommentarer från en trogen "liten" skara så nu undrar jag: Vem är du som kommer hit och läser?

Kommer du hit ofta?
Har du trevligt?

Skriv en kommentar och berätta!! (om du skäms för att vistas här kan du ju alltid vara anonym)
Vi passar på att göra en undersökning också. =)


Så tycker jag om kommentarer.
Hatar att kommentera bloggar.. men idag blir ett undatag!
Kommenterar alltid.. idag med!
Jag vill bara ha egna kommentarer.. Hur? Jo jag skriver en och ni hittar till min blogg !!
pollcode.com free polls

Ni som återkommer och har egna bloggar: Ni länkar väl till mig? ;)



5 kommentarer:

Urax sa...

Om ni undrar varför fler har gjort undersökningen än kommenterat så beror det på att jag var ju tvungen att testa =)

lucy sa...

ja, det är ju lika bra att erkänna.... me reads.

Anonym sa...

Jag har trevligt. Återkommer. Länkar inte. Orkar inte mecka i listan. Livsviktigt?

Urax sa...

Vad kul att folk kommer tillbaka :)

Lucy: Dig hade jag redan listat ut.. jag kollar ju in dig ibland också ;)

Maza: Kul att du tittar in.. klart att du in behöver länka.. =)

Mitt inlägg att locka till kommentarer verkar ju iof. inte funka.. folk verkar ju vara livrädda för att skriva nåt!

Anonym sa...

Jag med! Ju. Och länkning kommer snart.