söndag 29 juli 2007

Knackad..

Nu jävlar ska ni få höra... klockan är nu 04:56 och jag är bra packad. Fattar inte ens hur jag kommit på idén att skriva ett inlägg om detta.

Min kväll i korthet
19:00 - Ankomst till J och börjar gissa om vissa personer är döda eller levande (ett kommande inlägg kanske)
20:00 - B anländer och helt vanligt skitsnack tar över förfesten
22:00 - 90-tals disco dominerar på stereon.. vi leker gissa rätt artist och jag förlorar
23:00 - Ska vi ut eller inte? Ja.. vi ska ut
00:00 - Anländer till K och går före i kö
00:00 - 02:00 - Umgås med alla som vilket fyllo som helst.
02:00 - Dags att gå (läs vingla) hem.
02:15 - Trollar bort en cigarett för K så hon tappar hakan (igen)
04:00 - Kommer inte ihåg portkoden så jag ringer SOS Anita och hon släpper in mig.
04:10 - Funderar på att gå 3 trappor men bestämmer mig för att ta hissen som är världens långsammaste (har faktiskt åkt världens snabbaste, Sears Tower Chicago). Håller på att pissa ner mig så jag pissar i hissen.
04:30 - Kommer in på min toalett där lysröret har epelepsi blink (kanske borde vara ett ord). Lyckas inte fälla upp locket så jag spyr på golvet.
04:56 - Allt upptorkat och klar för sängen

Näää.. klart att det inte gick till så, för jag är Kalle Redig och har varit skötsam idag. Klockan är faktiskt bara 03:00. Är dock för full för att länka till alla tidigare inlägg om portkoder, Anita och Kalle Redig. Det får ni fixa själva.

(Det här med fyllebloggning är inget för mig)

Natti natti.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar*
hur normal e du egentligen??

Urax sa...

bra fråga.. ibland undrar jag det också =)

Björnen sa...

Försök inte! Tog det dig verkligen 1 timme och 21 minuter att skriva det där inlägget? Det är ju "stämplat" till kl 01:39. ;)

/Mr. Wisserbesser

Urax sa...

Jag såg det också.. den tiden stämmer inte. Har väl fel tidszon inställt kanske