torsdag 26 juli 2007

Ni har googlat mig

Har kollat igenom hur Ni hittar hit och här är resultatet:

1:a är: Cameltoe alt. Britney cameltoe

Det som oroar lite är att många söker på "Where is the painter". Ni måste bokmärka eller länka, vill ju inte tappa bort er.

Ni som kommit hit på följande sökningar får gärna återkomma med förklaringar !!
-Söndagsskola
-Nude índian Bollywood actress
-Du är min man
-Sång som terapi
-Flexeril
-Do teacher
-Rabbit
-Spyware
Lite andra vanliga sökningar som förmodligen finns nåt om här:
Gummianka, sånghäfte, gruppsex, sex, Where is the Painter, blocket, grannen knullar, portkod, tonårs xxxxx (fest, sång, blogg etc..), skrotnisse, ligga, kakel, gubbjävel, ixora, fähund, IOGT, fylle, gasmask, samhall, cara mia, definition av gubbe, älskog i gräset, lathetmålaren, flamingokvintetten, rakning, 1:a hjälpe, redig, Ture Björkman, fyllo, bakis, nationaldagen, nykter, Helsingborg, Zany, kapillärer, när jag blev stoppad av polisen, vårruset, nasaret, tomtearmé, hjärtattack, heimlich manöver, sprit och religion, äskade bror etc...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja och nu lär ju inte dom träffarna bli färre direkt. Erkänn att du går igång på det lite grann?! ;)
"Du är min man"....jag menar...dansbandsmusik...hohoho.