torsdag 22 maj 2008

sick of it

Idag hjälpte jag en kollega att skriva ut en vägbeskrivning till Älmhult. Jag valde att beskriva "nybörjarvägen" över Traryd och inte "proffsrutten" via Hamneda.

Hon blev jätteglad och tackade för hjälpen.

Jag kommer ihåg hur det var åka själv till Älmhult en gång i tiden.. spännande.

Själv har jag slutat att åka till Älmhult så ofta, jag har avancerat till Helsingborg. Också jättespännande när jag åkte första gången till Väla köpcenter. När man åker någonstans första gången så åker man i extra god tid efterom man kanske kör vilse... och man vill ju inte komma för sent. Sen får man sitta där som en idiot och vänta på alla andra.

Idag var jag i Helsingborg igen.. åkte exakt 2h och 15min innan mötesstart. Noga utmätt om man håller sig någorlunda laglydig. Kom fram i lagom tid..precis som de andra femtioelva gångerna.

Är så förbannat trött på dessa resor!!
(Moskva däremot.. då skulle spänningen komma tillbaka)

Inga kommentarer: