måndag 10 september 2007

Ciao Italia

Jag reser en del i jobbet och det är ju förbannat spännande och roligt men det är lite avtrubbande också.. mycket vill ha mer.


Kommer ihåg när jag fick åka till en håla i småland första gången och tyckte det var skitspännande. Nu har jag tröttnat efter ett antal resor dit.

Nästa resmål blev Helsingborg och det var ännu mer spännande.. det var ju inte ens i samma landskap. Nu börjar resorna dit bli halvspännande.

Nästa anhalt i mina resor blev Dortmund, Tyskland..detta var så klart skitspännande och det är fortfarande kul men antar att jag kommer tröttna på det också till slut.

Men det verkar inte sluta där heller. Nu har jag en resa till Piacenza, Italien inplanerad.. och gissa vad? Jo.. det är ju skitspännande igen =)


Har ni inte listat ut det än så jobbar jag på ett någorlunda stort företag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du varit i Ljungby i Småland? Här är spännande! Min sambo har också varit resande och lessnat. Han tyckte inte det var kul att ligga och frysa under en elektrisk filt i Australien medan jag låg i ån hemma.