torsdag 17 januari 2008

Tackar tackar

I dagens inkorg.

"Tjena xxxxxx!

Först vill jag bara säga att det är helt & hållet er idé som vi gärna skulle vilja ha som tradition hos oss. Vi har försökt att nå er men utan att lyckats, då hela idén var att genomföra detta tillsammans med Er.
Vi hade tänkt genomföra detta event fredagen den 25:e jan (då Tom S.) har sin födelsedag den 29:e, och en del av kvällens intäkter går till Cancerfonden.

Skulle ni ha lust att komma & fira Tom med oss så är det självklart att vi bjuder på en runda till hela gänget.

Med vänlig hälsning
Muffe"
Man kan ju inte bli annat glad så jag slänger inte lite reklam här också.
(skickade ett mail till O'Learys igår om detta också, riktigt så stor så att alla läser här är inte min blogg.. inte än iaf)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt jobbat!

Anonym sa...

Jag var ju Lätt med å startade mustaschtema-festerna! Lätt!!

så räkna in mig i gänget. Tack!