fredag 4 januari 2008

Listan för 2007

Har bloggat dåligt nu igen så jag gör väl en lista då..

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Åkte på ett möte som varade 1 halv dag i ett annat land.

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2008?
Hade inga nyårslöften för 2007 men jag hade förmodligen inte hållt dom ändå. Inga nya för 2008 men o andra sidan har jag ju mitt 101 projekt.

Fick någon i din närhet barn?
Alla tror jag. 1 oönskat och 2 önskade

Dog någon i din närhet?
Inte en enda. Ett bra år

Vilka länder besökte du?
Danmark, Norge, Tyskland, Italien och Skåne =)

Vad skulle du vilja ha 2008 som du saknade 2007?
Mer semester, bättre väder och nån att dela det med.

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
Hmm.. dålig på datum

Vad var din största åstadkommelse?
Att jag fick behålla jobbet som var på prov.

Vad var ditt största misslyckande?
Att jag inte fortfarande har en flyttkartong i vardagsrummet

Vems beteende förtjänade att firas?
A för att han blivit pappa

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
CENSUR CENSUR CENSUR blev pappa. CENSUR CENSUR barn och en CENSUR CENSUR inte vill CENSUR. CENSUR CENSUR mår bra av detta..CENSUR CENSUR FÖR FAN!!

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Krogen skulle jag tro... kanske borde gå ut mindre men då hittar man väl inte kärleken? =/

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätteexalterad?
När jag vann 63 miljoner på lotto.. eller det kanske var 2008 det skulle hända?

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ingen förmodligen

Bästa filmer 2007?
Samma här.. inte en aning

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Varit ledig

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Varit lat.. då kanske flyttkartongen hade varit borta

Favorit TV-program?
Dexter

Vilken var den bästa boken du läste?
Patient 67 , den 4 boken jag läst i hela mitt liv skulle jag tro

Vad gjorde du på din födelsedag?
Kommer inte ihåg tyvärr.. festade kanske

Hur skulle du beskriva din stil 2007?
Jeans, t-shirt chic

Hur höll du dig ifrån att bli galen?
Det har gått åt en hel del alkohol får jag väl erkänna.
Vem saknar du?
Rätt nöjd faktiskt

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Har nog mest träffat nytt folk genom jobbet och dom har varit bra allihop..borde jobba mindre och umgås mer privat

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2007
Att alltid ha kondomer

Lärde du dig något nytt under 2007?
Att man alltid ska ha kondomer hemma/med sig

Vad vill du lära dig under 2008?
Massor

(Obs.. jag snodde listan av A)

2 kommentarer:

Ylva sa...

Jag fattar inte hur du höll dig från att bli galen genom att inte ha kondomer. Det verkar som att du skulle ha behövt så vad menas?

Urax sa...

Du har ju helt rätt.. jag har läst fel. Tänkte "vad som höll på att göra mig galen 2007" =)

Bjuder på den ;)