måndag 21 april 2008

Lite update

Det var ett tag sen sist så vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna?


  • 1) Hv71 vann SM-Guld!!
  • Så här kan det se ut i Jönköping då.
2) Jag har körförbud på bilen eftersom jag är en klant och missat min besiktning.

3) Jag har varit i Polen för första gången i både karriär och liv. Inte ens en skolresa har blivit av till Östblocket. (Vi fick inte åka utomlands på vår skolresa i 9:an så vi var i Stockholm. Och det var ju tufft.) Warzawa är ju inte världens finaste stad iaf. gamla fina hus varvas med betongklumpar från kommunisttiden och med skyskrapor i glas. Allt på samma gata. I övrigt var besöket mycket trevligt. Hoppas på en resa till Ryssland snart.

4)
Har deltagit i ett jippo som kallas Tabergsmilen. Det hela går ut på att man går 1 mil, utför diverse aktiviteter och blir hejdlöst berusad. Inte helt fel faktiskt.

5)
Sa jag att jag fått körförbud för att jag är en klant?!

Inga kommentarer: