söndag 4 november 2007

Bakis

Känner mig lite bakis vilket är lite konstigt eftersom jag haft en lugn helg.
Ledsen att jag inte skrivit nåt under veckan men jag har helt enkelt saknat uppslag på bra inlägg.

Veckan i korthet såg ut så här ungefär.

Söndag-Onsdag:
Var jag och jobbade lite i Italien. Var säker på att det skulle ge massor med grymma inlägg. Konstigt folk på resan, knäppa saker på plats men så blev det inte.. allt var helt normalt. Beställde iof. en köttbit i hotellresturangen och det visade sig vara precis det jag beställde.. EN KÖTTBIT. Förbannat god men jag hade räknat med att få lite potais eller liknade till. En dansk snubbe vid bordet bredvid bekräftade att det är så det ska gå till. (Han beställde en likadan + 1 flaska vin och en grappa. För en dansk är det säkert helt normalt att dra i sig en vinare till maten.)

Torsdag - Fredag:
Jobb på hemmaplan. Inget spännande.

Lördag:
Ett par pilsner och en whiskey med en polare. Ringde en annan kompis för att kolla om han ville komma förbi. "Ja, det hade varit roligt om jag hade fått"

Vad fan... kan vi bygga ett samhälle på killar som inte FÅR gå ut och träffa en poalre för att tjejen inte tycker det verkar kul?!

Söndag:
Precis lipat lite till en film. Idag blev det "Nykeln till frihet" som en del i mitt projekt. Grym film.

Antar att jag måste förklara bilden. Kom inte på någon passande bild så jag googlade "ful bild" och då dök den upp. Snygg eller hur? =)

1 kommentar:

Storm sa...

Nyckeln till frihet är kanske den bästa filmen jag någonsin sett! Jag kan se den hur många gånger som helst. Helt klart bäst.

Bortsett från Polisskolan 4 så klart.