fredag 31 augusti 2007

Live blogg

Lite liveblogging (nästan iaf. hade inte tillgång till nätet men inlägget är skrivet på plats.)

Tar en öl på flygplatsen. Vid bordet bredvid sitter ett gäng damer (50-års åldern) och skrattar fruktansvärt. Jag tittar på dom och ser att dom sitter och leker med sina mobiltelfoner. Det verkar som dom upptäckt bluetooth funktionen och skickar roliga ljud till varandra. Samma ljudsnutt skickas till 5 damer och vid uppspelningen på varje telefon av samma ljud så skrattar alla så det ekar i hela baren.

Trodde aldrig att jag skulle tycka att folk som leker med sina mobiler skulle vara roliga men nu kan jag knappt hålla mig för skratt..

Nu kom 6 killar med rosa t-shirts.. i vanliga fall skulle jag tycka det var konstigt, men inte här... här är det fullständigt normalt.

Inga kommentarer: