fredag 31 augusti 2007

Pennan

Har flyttat mig till lite bekvämare stolar.

Tittar på tjejen med pennan. Hon fnissar till lite medans hon skirver. Undrar vad det är hon skriver..(kanske just kommit på ett roligt blogginlägg om en snubbe som gav bort en penna)?

Nu raggar en kille som tagit min plats på henne... han blir dissad.
Hon har pennan i munnen och biter på den.. det brukar jag också göra. Kan man säga att vi hånglat nu?

I bänkraden rakt framför mig sitter en tjej med en bebis. Hon har ett linne som ser lite konstigt ut över brösten.. som en lapp. Måste vara ett linne där hon bara kan slita upp "lappen" för att akut slänga ut tutten för att kunna amma sin bebis.

En bit bort står en snubbe med mustasch (förmodligen tysk). Han har något under sin t-shirt. Ser inte vad det är men det kanske är ett sånt där bälte att ha pengar i.. ser inte klokt ut.

Nu gick ett par förbi, dom såg precis likadana ut. Jag skojar inte.. precis likadana!!

Jag känner mig fruktansvärt normal just nu.
Fan att jag inte kan med att ta kort på detta spektakel.

Inga kommentarer: