söndag 26 augusti 2007

Nytt försök

Vi gör ett nytt försök till fylleblogg..Efter en tung dag så ringer en jobbarkompis och vill ta ett par öl.. och då måste man ju ställa upp, eller hur?

Vi sitter på krogen och snackar lite skit när det kommer fram en tjej som helt plötsligt är min bästis!! Hon har tydligen sommarjobbat hos oss för nåt år sen, flyttat till stockholm med nån kille som nu har tagit slut. Kommer faktiskt ihåg henne lite eftersom hon hade rosa hår (kan varit lila)..

Frågan är nu: Vad vill människa
n? Hon babblar på som om vi är bästisar och jag fattar inte ett dugg.. raggar hon på mig eller gör hon ett tafatt försök att vara trevlig? Det enda jag tänker på är hennes rosa alt. lila hår som hon hade förr... kan inte koncentrera mig på vad hon säger, jag ser bara lila,rosa, lila, rosa, lila, rosa, lila, rosa...




1 kommentar:

mitt fyrverkeri sa...

Du var nog bara tokfull..