söndag 29 april 2007

Fylle blogg

Tror inte jag fyllebloggat nån gång tidigare men man läser ju ständigt om att man INTE ska fylleblogga. Därför tänker jag göra precis tvärtom.

Detta är min första fylle blogg och jag vet inte vad som ska skrivas.. jag fokuserar just nu mest på stavningen.

Var på fest hos ett gäng helt okända människor idag.. oftast de bästa festerna. Känslan hos mig och de få jag kände var att det var en väldigt "studentikos" (mitt ord var "studentoid" men det ordet finns tydligen inte) fest. Två killar som var grymma på att lira gura och mycket allsång som vi "vanliga" inte kunde texten till.

Sen kom det en snubbe som ingen kände och buggade som fan.. vi var överens om att han var gay (inget fel i det). Konstigt var det iaf.

Vi gick viadre och blev hyfsat sliriga.. träffade J, hon var jätte söt o trevlig (som vanligt). Hade hoppats träffa S idag men hon var inte ute.. men det dröjer ju bara nån vecka innan vi ses

Mycket folk som vanligt på K men inte mycket kändisar..Mina gay fd. grannar var så klart ute men H var skitfull som vanligt så det blev inte så mycket snack.. Vi var iaf. överens om att vi saknade varandra som grannar... många bra fester och efterfester!

Passa på och njut för detta var förmodligen den första och enda fyllebloggen.

Grym stavning för att vara mig med 26 promille i blodet

Inga kommentarer: