onsdag 11 april 2007

Rätt tänkt..

I går fyllde jag år och idag hade det kommit en avi om ett paket som kunde hämtas ut hos den lokala tobakshandlaren.

När man ger bort paket så tillhör det ju god sed att man tar bort prislappen.. man vill ju inte visa hur mycket något verkligen kostade.

Som ni kan se var detta gjort föredömligt.
Men när jag beundrat färdigt på den fina presenten så la jag den åt sidan och fick se följande:
Hemlig bild för att bevara spänningen..

Och precis bredvid den nyfunna prislappen sitter följande:
Ytterligare en hemlig bild för att bevara spänningen..

Som sagt i rubriken.. Det var ju rätt tänkt =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

syrran sa ju när du fyllde år... och jag tänkte att DET ska jag minsann komma ihåg... det gick ju bra.

GRATTIS I EFTERSKOTT!!

*kram kram*

/lucy

Anonym sa...

Men vad tusan var det för present då???

Urax sa...

Lucy: Blev faktiskt lite ledsen.. men det gör inget :) *kram*

Zany: Presenter borde bli ett helt eget inlägg.. hur tänker folk gällande presenter?