söndag 29 april 2007

P-boll?

Började med den fantastiska "sporten" golf förra året. Eftersom jag inte är ett bollgeni så tar det väl några år innan man lär sig hur det ska gå till.

Härom dagen så var vi ute och spelade lite. Det gick väl inte jättebra men det var trots allt första rundan för säsongen. Golf är ju ett ypperligt tillfälle att få lite motion och då verkar det ju onödigt att slå bollen den kortaste vägen.. måste ju vara bättre att sick sacka sig fram över banorna. Så det gör jag oftast.

Sist slog jag ut bollen något till vänster om fairway men det såg inte ut som om det skulle bli problem att hitta bollen så jag knallar bestämt fram till där jag tror den ligger.

Då uppenbarar sig följande problem. Länk till poängen med hela inlägget

Trevligt att våren är här..

2 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar*

Du skulle önskat dig orangea (stavning?)bollar till dina flashiga klubbor!

Berander sa...

Plutoniumpreppad boll och en radiakmätare med riktverkan kanske?