torsdag 12 april 2007

Listan

Ok.. nu har det gått 3 sekunder så nu har min irritation gått över så här kommer den bästa listan ni någonsin sett på en blogg..

Listan 3 !

3 saker jag haft sönder som inte var mitt: 1 svindyr gjutjärnskamin, 12 dussin ölglas, en stereo (fast den hoppade igång när den torkat)

3 skitsaker jag fått i present: 1 penna?!, 1 tårtspade med 3 gafflar?! (se inlägg Rätt tänkt.."), 100:- att köpa en tröja för?! (ok, om det hade ingått en resa till Ullared)

3 böcker jag läst: Kan inte hitta en bekväm läsställning.. borde söka hjälp för det

3 filmer jag inte fattar att jag sett men faktiskt gillade: Dead Man, Fortress, Falling Down

3 saker jag stulit: 1 stopp skylt, bensin till moppen (hoppa slang var ju fredagsnöjet), har väl laddat ner nåt olagligt nån gång kanske..

3 ställen jag spytt på fyllan: I en säng på Mallorca på en resa med en kompis och hans föräldrar (1:a kvällen, det var inte städning den dagen så jag fick gå ner själv till receptionen och be att få nya sängkläder), i håret (via en vägg), i skogen efter att ha yrat runt utan skor i 3 timmar.

3 tillfällen när jag träffat polisen: När jag åkte fast för olovlig körning, När jag blev stoppad för att dom trodde jag stulit bilen jag körde, När jag blev stoppad igen för dom trodde jag stulit bilen.

3 låtar jag gillar som ni aldrig hört: B-boy (The Hidden Cameras), Losing (Takida), Don't Tread on Me (311)

3 saker som får upp min puls i 140+: När Hv71 leder med 1 mål, så fort jag får på mig en pulsmätare, när jag blir stoppad av polisen för 4:e gången för dom tror jag stulit bilen

2 kommentarer:

Matilda sa...

Är du förföljd av polisen? Eller har du bara en väldigt skum bil?

Urax sa...

En mix av båda kanske :)
Första gången sa dom "Vi tyckte vi kände igen dig" !

Nu har jag ny bil så nu har det inte hänt fler gånger =)