tisdag 10 april 2007

Grannens schema

Det har hänt en gång tidigare. Att jag prickat in tiden att gå och lägga mig precis lagom till grannens söndagskvällssex.

Söndagskvällssexet är höjdpunkten i min grannes liv tror jag för det är precis som det låter..söndagskvällssex! Måndagskvällssex, tisdagskvällssex eller onsdagskvällssex finns inte.

Tror faktiskt inte det gäller alla söndagar heller utan bara vissa. Vet inte frekvensen riktigt men detta kanske inte var under ordinarie schema.. det kanske var påsksöndagskvällssex bara för att det var en årlig högtid i helgen.

Min lägenhet är inte speciellt lyhörd som tur är men grannen har envisats med att ställa sängen precis så långt ifrån väggen så att sänggaveln slår emot väggen lite lätt.. i någorlunda takt.

Hoppas det var trevligt för nu dröjer det några veckor tills nästa gång. Undrar om han har det i åtanke.. "fan.. det gäller att det blir bra idag så jag inte missar nästa tillfälle om 3 veckor."

4 kommentarer:

Sagan Om Livet sa...

Ett i-landsproblem...?
:-)

Urax sa...

hehe.. ja det platsar ganska bra under den kategorin.

Anonym sa...

Haha, nääe. Det är väl hemskt. Fast lite roligt.

Urax sa...

Ja, lite hemskt är det.. får hoppas han inte gör bort sig å han går miste om det lilla nöjet han har =)

Funderade lite över förra kommentaren också.. det är nog inte bara ett i-landsproblem. Pappa Ben och mamma Knota kanske har samma förhållande =)